Grade 6 & 9: Summarization 1

15 Maret 2009 at 02:48 Tinggalkan komentar

PERKENALAN DIRI (WAWANOHAN)

Ucapan salam:

Wilujeng énjing | Selamat pagi

Wilujeng siang | Selamat siang

Wilujeng sonten | Selamat sore

Wilujeng wengi | Selamat malam

Wilujeng tepang | Selamat jumpa

Wilujeng sumping | Selamat datang

Wilujeng angkat | Selamat pergi

Identitas diri:

Nami | Nama

Nénéhna | Nama panggilan

Yuswa | Usia

Kalangenan | Hobi

Sakola | Sekolah

Padumukan | Tempat tinggal

Nami pun biang | Nama Ibu

Nami pun bapa | Nama Ayah

Padamelan pun biang | Pekerjaan Ibu

Padamelan pun bapa | Pekerjaan Ayah

Wilujeng _______________. (sesuaikan dengan kondisi waktu)

Wilujeng tepang.

Nepangkeun nami abdi _______________. Nénéhna _______________. Yuswa abdi _______________. Kalangenan abdi _______________. Abdi sakola di _______________. Padumukan abdi di/ Abdi kawit ti _______________. Nami pun biang _______________. Nami pun bapa _______________. Padamelan pun biang _______________. Padamelan pun bapa _______________.

Contoh:

Wilujeng énjing

Wilujeng tepang.

Nepangkeun nami abdi Satya Pratama Munawar. Nénéhna Satya. Yuswa abdi 12 (dua belas) taun. Kalangenan abdi maca, nulis, ngagambar, jeung ngojay. Abdi sakola di Sekolah Victory Plus Kelas 6. Padumukan abdi di/ Abdi kawit ti Bekasi, Jalan Kemang Raya Pratama Nomor 25. Nami pun biang Nining Yulianingsih. Nami pun bapa Tata Supriatna. Padamelan pun biang janten perawat . Padamelan pun bapa janten dokter.

|

Selamat pagi.

Selamat jumpa.

Perkenalkan nama saya Satya Pratama Munawar. Nama panggilannya Satya. Usia saya 12 (dua belas) tahun. Hobi saya membaca, menulis, menggambar, dan berenang. Saya sekolah di Sekolah Victory Plus Grade 6. Tempat tinggal saya di/ Saya berasal dari Bekasi, Jalan Kemang Raya Pratama Nomor 25. Nama ibu saya Nining Yulianingsih. Nama ayah saya Tata Supriatna. Pekerjaan ibu saya jadi perawat. Pekerjaan ayah saya jadi dokter.

Entry filed under: Grade 6, Grade 9, Sekolah Victory Plus. Tags: , .

Grade 9: Tugas 1 Grade 6: Materi 1

Tinggalkan Balasan

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Credits



Sekolah Victory Plus

Kalender

Maret 2009
S S R K J S M
« Feb   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Chat With Me

e-mail:
bujanggamanik@yahoo.co.id
HP:
08996967134

Blog Stats

  • 34,770 hits

